تفاوت هبلکس و سیپورکس - خرید و قیمت بلوک سفید هبلکس- شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
تفاوت هبلکس و سیپورکس

تفاوت هبلکس و سیپورکس

بلوک هبلکس چیست؟

مهمترین فاکتور برای درک تفاوت بلوک هبلکس و سیپورکس، فهم ماهیت آن ها می باشد. در واقع برای دانستن اینکه بلوک هبلکس چیست ؟ باید بگوییم که به دسته ای از بلوک های سبک گفته می شود که عموما تحت عنوان بلوک aac شناخته می شود.

این دسته از بلوک ها حدود یک قرن پیش و برای نخستین بار در اروپا ایجاد شدند. این بلوک ها بر خلاف نمونه هایی که در آسیا و خاورمیانه تولید می شدند، تنها از دو ماده معدنی تشکیل نمی شدند. بلکه برای ساخت آن ها از ترکیبات گوناگونی نظیر سیمان، ماسه، پودر آلومینیوم، سیلیس و موارد مشابه استفاده می شد.

مازاد بر این در فرایند ساخت نیز هوادهی می شدند و این باعث می‌شد تا وزن بسیار کمی داشته باشند. از طرفی دیگر وجود ترکیبات بی نظیر داخل آن ها باعث می شود تا در برابر مشکلات گوناگونی نظیر ضربات مختلف، انتقال صدا، حرارت و موارد مشابه مقاومت بی نظیری از خود نشان دهند.

این موضوع همان عاملی است که باعث شده تا میزان خرید بلوک هبلکس روز به روز بیشتر شود. با این اوصاف به مرور زمان این دسته از بلوک ها در کشورهای دیگری ساخته شدند و همین مورد باعث شد تا رقیب جدی برای آن ایجاد شود، این رقیب جدی بلوک سفید سیپورکس نام دارد.

بلوک سیپورکس چیست؟

محبوبیت بلوک سبک و AAC در دنیا موجب شد تا شرکت های زیادی نسبت به تولید آن ها روی بیاورند. به گونه ای که در حال حاضر بلوک های  سبک AAC در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا مورد استفاده قرار گرفته و تعداد بی شماری از کارگاه ها و کارخانه ها نسبت به ساخت آن ها اقدام می کنند. این محبوبیت باعث شد تا برند تازه ای نسبت به ساخت این بلوک‌ها اقدام نماید که سیپورکس نام دارد.

بلوک های سفید سیپورکس تا حدود زیادی مشابه بلوک های هبلکس هستند. برای ساخت این محصولات هم از سیمان، ماسه، پودر سیلیس، آب و ترکیبات معدنی دیگر استفاده می‌شود. البته باید عنوان کنیم که اروپاییان در گذشته به جای سیلس از خاکستر زغال هم استفاده می‌کردند.

اما فرمولاسیون ساخت این بلوک ها در طی چند دهه اخیر تغییرات مختلفی را به خود دیده و توانسته با شرایط فعلی سازگاری بیشتری داشته باشد. این موضوع همان عاملی است که موجب شده تا بلوک های سیپورکس بتوانند نفوذ بیشتری در بین ساختمان ساز ها کسب کنند. این محصولات همانند بلوک های هبلکس دارای ویژگی هایی همچون عایق حرارتی، عایق صدا، مقاومت فیزیکی بالا، وزن اندک و موارد مشابه هستند.

همین مورد باعث شده تا بسیاری از سازندگان به دنبال خرید بلوک سیپورکس باشند. اما اغلب آن ها زمانی که برای خرید این محصولات به مصالح فروشی ها می روند، با عناوین و اسامی مختلفی مواجه می شوند. تفاوت در اسم این بلوک ها در مقابل ساختار یکسان آن ها موجب می‌شود تا اغلب مشتریان سردرگم شوند.

به همین جهت است که همگی آن ها در گام اول تفاوت بلوک هبلکس و سیپورکس را جویا می شوند. این موضوع جزو رایج ترین دغدغه هایی است که ذهن خریداران را به خود درگیر می‌کند. با این اوصاف حتی برخی از فروشندگان هم جواب واضحی برای این موضوع ندارند.

اگر بخواهیم به شیوه ای ساده این موضوع را بیان کنیم باید عنوان نماییم که این بلوک ها تفاوت خاصی با همدیگر ندارند. اما در پاره‌ای از جزئیات بسیار ریز می توانند با همدیگر متفاوت باشند. ما در ادامه قصد داریم تا مروری بر روی این جزئیات ریز داشته باشیم.

مزایا و معایب بلوک پرین

خرید بلوک سبک هبلکس و سیپورکس

تفاوت هبلکس و سیپورکس

در بررسی تفاوت هبلکس و سیپورکس باید گفت: این دو بلوک از دسته بلوک های سبک هستند. با رفتن به فروشگاه های مصالح ساختمانی، ممکن است با نام های مختلفی از این بلوک ها مواجه شوید. در کل بلوک هبلکس و سیپورکس تفاوتی با یکدیگر ندارند.

بسیاری از مصالح فروشان، حتی توانایی تشخیص بلوک هبلکس از سیپورکس را ندارند. دلیل این امر، ساختار مشابه و هم اندازه بودن بلوک ها است. پس نباید به دنبال کنجکاوی برای پیدا کردن تفاوت این دو نوع بلوک باشید. بلوک های هبلکس و سیپورکس به دلیل این که در کارخانه های متفاوت تولید می شوند، نام متفاوتی دارند.

در ابتدا، بلوک های هبلکس به بازار عرضه شده بودند. اما به دلیل کاربرد بسیار این بلوک ها، شرکت های مختلفی به فکر راه اندازی خط تولید آن افتادند. سیپورکس یکی از بهترین ها در این زمینه است که توانسته فضای رقابتی خوبی را با هبلکس ایجاد کند.

تفاوت هبلکس و سیپورکس و انواع بلوک سبک

هریک از بلوک های هبلکس و سیپورکس، انواع مختلفی دارند. متنوع بودن نام و نشان بلوک ها، مربوط به ساختار و مواد اولیه آن ها می شود. چرا که برخی از بلوک های سبک برای بخش های داخلی و برخی دیگر برای بخش های خارجی ساختمان مناسب هستند. چنانچه به فکر خرید بلوک سبک هستید، تفاوت هبلکس و سیپورکس را کنار بگذارید! چرا که به جواب دیگری جز یکسان بودن آن ها نخواهید رسید.

مزایای بلوک هبلکس و سیپورکس

پس از این که کنجکاوی در رابطه با تفاوت هبلکس و سیپورکس را کنار گذاشتید به دنبال مزایای این دو بلوک باشید. بلوک هبلکس و سیپورکس از نظر مزایای کاربردی، هیچگونه تفاوتی نسبت به یکدیگر ندارند. از جمله مهمترین مزایای استفاده از بلوک های سبک هبلکس یا سیپورکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تفاوت هبلکس و سیپورکس در وزن آن ها نیست و هر دو به دلیل وزن پایین، مورد توجه قرار می گیرند.
  •  هبلکس و سیپورکس، هردو به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی قوی عمل می کنند.
  • هبلکس و سیپورکس در برابر هرگونه عوامل مخرب طبیعی مانند زلزله مقاومت زیادی دارند.
  • هر دو این بلوک ها در برابر رطوبت مقاوم هستند.
  • بلوک های هبلکس و سیپورکس به وسیله چسب بلوک سبک و رابط، به یکدیگر متصل می شوند و به سرعت می توان آن ها را نصب کرد.
  • به دلیل وزن پایین بلوک های سبک، بار کمتری به ستون های ساختمان وارد خواهد شد.
  • در میزان مصرف مصالح ساختمانی نظیر: میلگرد، آهن آلات و بتن صرفه جویی خواهد شد.
  • بلوک های سبک را می توان ساده تر از سایر مصالح برشکاری کرد.

ابعاد بلوک هبلکس و سیپورکس به چه صورت هست؟

قیمت بلوک سفید هبلکس

خرید بلوک سفید هبلکس

تفاوت هبلکس و سیپورکس در ابعاد آن نیز احساس نمی شود. بلوک های هبلکس از نظر ابعاد، دقیقا مشابه بلوک های سیپورکس هستند. این ابعاد از قرار زیر هستند:

  • 60 در 25 در 8
  • 60 در 25 در 10
  • 60 در 25 در 15
  • 60 در 25 در 20
  • 60 در 20 در 20

تفاوت بلوک هبلکس و سیپورکس در بسته بندی

تفاوت هبلکس و سیپورکس در بسته بندی نیز احساس نمی شود. بلوک های هبلکس و سیپورکس، بر روی پالت قرار داده می شوند. بر روی پالت ها، مشخصات بلوک و همچنین وزن و ابعاد آن ثبت می شود.
از این رو می توانید به میزان مورد نیاز خود اقدام به خرید بلوک کنید.

بلوک ها پس از بارگیری بر روی پالت ها، توسط سلفون، بسته بندی می شوند و می توانید به راحتی آن ها را باز کنید. به دلیل بسته بندی درست بلوک ها، جابجایی آن ها نیز ساده تر خواهد بود. چرا که می توان پالت ها را با استفاده از لیفتراک یا جرثقیل جابجا نمود.

تفاوت هبلکس و سیپورکس از نظر معایب

بلوک های هبلکس و سیپورکس از نظر معایب نیز تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت. اما در حالت کلی بلوک های هبلکس و سیپورکس معایبی نیز به دنبال خواهند داشت. از جمله مهمترین معایب این بلوک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان مقاومت فشاری پایین: تفاوت هبلکس و سیپورکس از نظر فشار نیز احساس نمی شود.

بلوک های هبلکس و سیپورکس از نظر مقاومت فشاری، ضعیف عمل می کنند. این بلوک ها در برابر فشار وارده، حرفی برای گفتن ندارند و حتما باید به عنوان دیوار غیر باربر احداث شوند. برخی افراد به منظور فرار از مشکل، اقدام به استفاده یک لایه دیگر از بلوک ها می کنند. این کار باعث کم شدن میزان فضا می شود و به همین دلیل توصیه نمی شود.

  • قابل نفوذ هستند: بلوک های هبلکس و بلوک های سیپورکس هر دو قابل نفوذ هستند.

هر دو این بلوک ها به وسیله چسب و بست اتصال به یکدیگر متصل می شوند. این ساختار یکپارچه نیز به سازه متصل می شود. اما در بخش اتصال دیوار به سازه، شاهد یک فضای خالی هستیم و به همین دلیل می توان دیوار را قابل نفوذ دانست.

چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک سبک هبلکس

بررسی چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس

  • هزینه بالای ساخت: بلوک های سبک در زمره مصالح ساختمانی گران قیمت قرار می گیرند.

در مواد اولیه بلوک های سبک از سیلیس استفاده می شود و به دلیل کمیاب بودن این ماده، قیمت بالایی را از آن شاهد هستیم. پس بلوک های سبک اتوکلاو شده، معمولا میزان قیمت بالایی نیز خواهند داشت.

تفاوت هبلکس و سیپورکس و خرید بلوک سبک

بعد از این که با تفاوت هبلکس و سیپورکس آشنا شدیم، بی شک تفاوتی برای این دو قائل نخواهید شد. می توانید هر دو این بلوک ها را برای استفاده در ساختمان خود انتخاب کنید. اما از چه راه هایی می توان بلوک هبلکس و سیپورکس را خریداری کرد؟ تا چندی پیش، برای خرید بلوک باید به یکی از مصالح فروشی های سطح شهر مراجعه می شد.

اما امروزه با کمک وب سایت های آنلاین فروش مصالح ساختمانی، می توان در کمترین زمان ممکن بهترین بلوک ها را خریداری کرد. سیپورکس یکی از مراکز شناخته شده در این زمینه است که بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

با مراجعه به وب سایت سیپورکس، انواع اقسام مصالح ساختمانی را مشاهده خواهید کرد و می توانید بلوک هبلکس یا سیپورکس را نیز برای استفاده در ساختمان خود خریداری کنید. کارشناسان سیپورکس نیز به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات پشتیبانی خواهند بود.

حتما بخوانید: همه چیز در مورد بلوک هبلکس

مراحل ساخت بلوک سفید سیپورکس

مرحله اول، سیلیس (سیلیسیم دی اکسید یا سیلیس با فرمول شیمیایی ₂ SiO، بیشترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین) و آب را در دوغاب­‌های بزرگ مخلوط می کنند. که ساختاری مانند گِل‌ در این مخلوط تولید می شود. در مرحله بعد آهک و سیمان خشک را به آن اضافه می کنند و در نهایت ماده ای که باید بدست آید از لحاظ غلظت نه خیلی خشک و نه خیلی رقیق باشد. لازم به ذکر است که همگی مواد مورد استفاده طبیعی و معدنی و تجدید پذیر هستند.

بلوک سیپورکس

مراحل ساخت بلوک سیپورکس

مرحله­‌ی بعدی، مرحله­‌ی قالب­‌گیری است. قالب ها را تا نیمه پر و سپس هوادهی می کنند و با فعل و انفعالات به وجود آمده باعث تولید حباب های هوا  می شود. کارهایی که باید در این مرحله انجام داد تا از صعود حباب ها به سطح مایع جلوگیری کرد، این است که با به کارگیری از تجهیزات و مراقبت های تخصصی از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کرد.

این فرآیند در دمای C°70  رخ می­‌دهد. سپس قالب­‌ ها را برای برش به بخش های دیگر انتقال می دهند تا به اندازه های دلخواه تبدیل کنند. دمای C ° 200 و فشار 12 اتمسفر، شرایط لازم و حیاتی در مرحله­‌ی سوم تولید بلوک­‌های سیپورکس است. با رعایت این عوامل باعث تولید محصولی امن، محکم و عایق تولید خواهد شد که در ادامه فرآیند اتوکلاو صورت خواهد گرفت.

مراحل ساخت بلوک سفید هبلکس

جالب است بدانید بلوک هبلکس نیز دقیقا از همین روش تولید می گردد. تمام مراحل ذکر شده در ساخت بلوک سبک سیپورکس برای ساخت بلوک هبلکس هم پیاده سازی می شود و هیچ تفاوتی در آن وجود ندارد. تفاوت هبلکس و سیپورکس تنها در نام برند آن است و از نظر ساختار و ملات یکی هستند.

بیشتر بدانید: نکات مهم در خرید بلوک هبلکس را بدانید.

تفاوت در برند بلوک های سبک چیست؟

تفاوت در برند را می توان به عنوان مهمترین و البته اصلی‌ترین فاکتوری دانست که موجب تفاوت بین بلوک هبلکس با سیپورکس شده است. در واقع همان گونه که ذکر کردیم، مواد اولیه و روش ساخت این دو نوع بلوک سفید کاملاً یکسان است. اما تفاوت شاخصی که میان آن ها وجود دارد، تفاوت در برند و نام سازنده است. در واقع همان گونه که اشاره کردیم، حدود یک قرن از ساخت بلوک های سبک AAC می گذرد.

در این مدت زمان شرکت ها و برند های مختلفی فرمولاسیون ساخت آن را کشف کرده و سعی داشته اند تا آن ها را با نام خود تولید نمایند. از طرفی آن ها فرمولاسیون و دستگاه‌های سازنده را منحصر به خود می دانند و به همین جهت است که تولیدات آن ها در کشورهای دیگر هم به همین نام شناخته می‌شود. هبلکس و سیپورکس 2 برند بسیار محبوبی هستند که در ایران هم به شدت مورد توجه قرار گرفته اند.

در واقع بیش از ۹۰ درصد بلوک های سفید ساخته شده در بازار ایران به یکی از دو برنده بلوک سفید هبلکس و بلوک سفید سیپورکس تعلق دارد. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت که بازار بلوک سفید ایران در اختیار دو برند هبلکس و سیپورکس می باشد. این دو برند فرمولاسیون و البته تولیدات کاملاً یکسانی دارند. اما برند سازنده آن ها متفاوت می باشد. این تفاوت باعث شده تا تمایزات کوچکی در قیمت و سازندگان ایجاد شود. اما در هر حال فرمولاسیون ساخته شده یکی بوده و تنها نام برند آن ها متفاوت است.

لازم به ذکر می باشد که در برخی از نواحی کشور، نفوذ برخی از بلوک های سفید بیشتر می باشد. برای مثال میزان نفوذ بلوک سفید هبلکس در تهران بیشتر از برند بلوک سفید سیپورکس می باشد. دلیل این موضوع را می توان نزدیکی تهران به ورامین دانست چراکه ورامین به عنوان منبع اصلی بلوک های سفید هبلکس شناخته می شود.

البته اگر به دنبال خرید بلوک سفید سیپورکس در تهران هم باشید، می توانید به سادگی تولیدات این برند محبوب را هم پیدا کنید. با این اوصاف می‌توان گفت این نفوذ بلوک سفید هبلکس تا حدودی بیشتر از بلوک سفید سیپورکس می باشد. این تفاوت نفوذ برندها در بخش‌های دیگر کشور هم به چشم می خورد. اما در هر حال به جز تفاوت نام نمی‌توان تمایزی دیگری بین این دو برند پیدا کرد.

همه چیز در مورد بلوک هبلکس

بررسی بلوک هبلکس

اندازه بلوک سفید هبلکس و سیپورکس گیلان

تفاوت در اندازه بلوک سفید هبلکس و بلوک سفید سیپورکس از دیگر مولفه هایی است که گاها مشتریان را دچار سردرگمی می کند. در واقع باید عنوان کنیم که قالب های مختلفی برای بلوک های هبلکس و سیپورکس وجود دارد.

زمانی که این بلوک ها در کارگاه تولید می شوند، آن ها را در قالب های گوناگونی قرار می دهند. هر یک از این قالب ها اندازه های متفاوتی دارند. همین تفاوت در اندازه هم باعث شده تا بلوک های یاد شده برای قسمت‌های مختلفی از خانه مناسب باشد. برای مثال بلوک هایی با ضخامت بیشتر عموما در فضاهای داخلی به کار می‌روند.

نمونه هایی با ضخامت کم در قسمت های بیرونی خانه مانند فضای ساخت بالکن یا دیوار های حصار مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از برندهای هبلکس و سیپورکس سعی داشته اند تا تولیدات خود را در اندازه های گوناگونی تولید نمایند. این اندازه ها گاها می تواند برای برخی از برندها متفاوت باشد.

برای مثال ممکن است نوع اندازه ها در برند هبلکس بیشتر از سیپورکس باشد و یا این که بلوک های هبلکس دارای اندازه های مختلفی باشد که در برند سیپورکس به چشم نمی خورد. با این اوصاف باید به یاد داشته باشید که ماهیت همگی آنها یکسان بوده و تنها در اندازه ها تفاوت دارند. این موضوع هم به دلیل تفاوت در قالب اولیه می باشد.

بخوانید: انواع بلوک سبک

شکل ساختاری بلوک هبلکس و سیپورکس رشت

یکی دیگر از مهم‌ترین مولفه‌هایی که باعث تفاوت بین بلوک هبلکس و سیپورکس شده، شکل ساختاری آن ها می باشد. در واقع همانگونه که اشاره کردیم، این دو در واقع برند های متفاوتی هستند و تفاوت در این برند هم باعث شده تا اغلب آن ها از دستگاه ها و قالب های متفاوتی برای ساخت بلوک مورد نظر خود استفاده نمایند.

این موضوع هم باعث تفاوت در شکل ساختاری شده است. در واقع در حال حاضر بیش از ۲۲ نوع بلوک سفید هبلکس و سیپورکس وجود دارد. هر یک از این بلوک ها دارای شکل ساختاری مختص به خود است.

برای مثال برخی از آن ها دارای لبه های منحنی و برخی دیگر دارای لبه تیز هستند. از طرفی دیگر میزان ضخامت و ساختاری آنها می‌تواند در پاره‌ای از موارد با همدیگر متفاوت باشد. البته باید این موضوع را هم عنوان کنیم که طیف زیادی از شکل های ساختاری بین بلوک های سفید هبلکس و سیپورکس یکسان می باشد.

همین یکسان بودن هم باعث شده تا بسیاری از افراد نتوانند مدل هایی که دارای شکل ساختاری یکسان هستند را از همدیگر تشخیص دهند. با این اوصاف باید عنوان کنیم ممکن است شکل ساختاری در بلوک های هبلکس و سیپورکس متفاوت باشد. به همین جهت بهتر است در هنگام خرید بلوک سفید هبلکس یا سیپورکس به شکل آنها دقت کافی داشته باشید. البته از هر برندی که خرید خود را انجام دهید، در نهایت کیفیت یکسانی را دریافت می کنید چرا که مواد اولیه و نحوه تولید آنها یکسان می باشد.

بلوک سبک سیپورکس 15*25*60 سانتیمتر

بلوک سبک سیپورکس 15*25*60 سانتیمتر بهترین بلوک ساختمانی

شرکت تولید کننده بلوک سفید هبلکس و بلوک سفید سیپورکس

شرکت تولید کننده می تواند یکی دیگر از نقاط تفاوت بین این دو باشد. در واقع همانگونه که اشاره کردیم، این بلوک ها به برندهای مختلفی تعلق دارند. هریک از این برندها کارگاه و کارخانه مختص به خود را دارند که مطابق با استاندارد و البته دستورالعمل های خود نسبت به ساخت بلوک سبک aac اقدام می کنند.

تفاوت در شرکت سازنده باعث شده تا این دو بلوک هم تفاوت های مختلفی با همدیگر داشته باشند. برای مثال بسته بندی آنها، قیمت تمام شده، شیوه حمل و نقل، شکل ساختاری و … از جمله مهمترین مولفه هایی است که تفاوت در شرکت سازنده با خود به همراه دارد.

از طرفی دیگر هر شرکت می تواند متناسب با نیروی کار و البته تناژ تولید خود، قیمت متفاوتی را ارائه دهد. با این اوصاف مهمترین مولفه ای که در این زمینه به چشم می‌خورد، تفاوت های مربوط به پروسه ساخت و ارسال می باشد. از طرفی دیگر این موضوع تا حدود زیادی بر روی نفوذ یک برند در منطقه خاصی اثر می گذارد.

بدیهی است که هر یک از این برندها در ناحیه و استان های نزدیک به خود نفوذ بیشتری دارند. مازاد بر این میزان نفوذ و خرید بلوک هبلکس در تهران یا خرید بلوک سیپورکس در تهران تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می کند. یکی از مهمترین مولفه ها، قیمت آن ها می باشد که در ادامه آن را شرح می دهیم. اما مواردی همچون ابعاد، اندازه، تعداد نمایندگی‌ها، شیوه ارسال، بسته بندی و…. از جمله فاکتورهای مهمی است که می تواند قیمت نهایی را دستخوش تغییرات مختلفی بکند.

قیمت و خرید بلوک سفید

خرید بلوک سفید سیپورکس هبلکس

قیمت بلوک سفید هبلکس و سیپورکس

تفاوت در قیمت را می توان به عنوان یکی دیگر از تمایزات بین بلوک سفید هبلکس و سیپورکس در نظر گرفت. همانگونه که اشاره کردیم، این دو بلوک به برند هایی مجزا تعلق دارند.

به عبارت ساده تر هر کدام از آن ها توسط کارگاه یا کارخانه مختص به خود ساخته می شود که شرایط گوناگونی دارند. برای مثال ممکن است یکی از کارخانه ها نیروی کاری کمتر و تجهیزات مکانیزه بیشتری داشته باشد و این که کارخانه دیگر تولیدی بیشتری داشته و بتواند مواد اولیه را با قیمت کمتری خریداری نماید.

مجموع این عوامل در کنار همدیگر می تواند بر روی قیمت بلوک سفید هبلکس یا قیمت بلوک سفید سیپورکس تاثیر مستقیم بگذارد. بر همین اساس هم است که در اغلب موارد شکاف های قیمتی مشخصی به چشم می‌خورد. البته باید عنوان کنم که این تفاوت قیمتی در بین تمام فروشندگان نیست و تنها برخی از انبار ها آن را ارائه می دهند.

این موضوع در فروشندگانی که به کارخانه یکی از این تولیدکنندگان نزدیک تر است، کاملا به چشم می‌خورد. به گونه ای که آن ها می توانند تولیدات کارخانه نزدیک خود را با قیمت کمتر ارائه داده و تولیدات کارخانه دیگر اندکی نسبت به آن بالاتر می باشد. این موضوع به دلیل هزینه‌های ارسال است.

البته غالبا این دو بلوک با قیمت های بسیار نزدیکی به هم عرضه می‌شوند و در بسیاری از موارد هم قیمت یکسانی دارند. اما در برخی شرایط می تواند قیمت آنها متغیر بوده و دارای تفاوت باشد. به همین جهت اگر قیمت بلوک سفید هبلکس در تهران و قیمت بلوک سفید سیپورکس تفاوت هایی را مشاهده کردید، بدانید که دلیل آن مولفه هایی است که در این بخش ذکر کردیم.

سخن آخر

بلوک سفید هبلکس و بلوک سفید سیپورکس را می‌توان جزو آن دسته از بلوک‌هایی دانست که طی چند سال گذشته محبوبیت بسیار زیادی را در بین مصرف کنندگان به دست آورده اند. با این اوصاف اغلب این مصرف کنندگان اطلاعات دقیقی در رابطه با تفاوت بین بلوک هبلکس و سیپورکس ندارند.

همین موضوع هم عاملی شده تا بیشتر آن ها در زمان خرید بلوک دچار سردرگمی شوند. ما در این مقاله سعی کردیم تا تفاوت های بین این دو را شرح دهیم. البته مجددا تاکید می‌کنیم که ماهیت کلی این دو محصول یکسان بوده و به همین جهت است که تفاوت های بین آن ها بسیار ریز و ناچیز می باشد.

با این اوصاف مواردی که ممکن است متمایز باشند را خدمت شما عزیزان ذکر کردیم. چنانچه در این زمینه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید و یا به دنبال خرید بلوک سفید هبلکس ارزان هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در شرکت سازه سبک آرسام تماس حاصل فرمایید.

همراه ما باشید با: اجرای گچ و نما روی بلوک سبک هبلکس

5/5 - (4 امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «تفاوت هبلکس و سیپورکس»

Arash_220volt گفت:

سلام مرسی از مطلب.

محمد سعادت گفت:

درود. قیمت بلوک هبلکس چنده و چگونه بلوک سبک را سفارش بدم؟

درود. برای اطلاع از قیمت و خرید بلوک هبلکس یا سیپورکس با 02188780480 تماس بگیرید.

سجاد شایگان گفت:

سلام. من طبق مطالعه این مقاله متوجه شدم که بلوک هبلکس و سیپورکس فرقی باهم ندارند. من اگه بخوام الان بلوک سبک سفارش بدم، بلوک هبلکس دریافت میکنم یا سیپورکس؟

درود. درست متوجه شدید. هر دوی این بلوک ها باهم یکسان هستند و تفاوتی به جز برند ندارند.
شرکت سازه سبک آرسام با برند سیپورکس ارائه دهنده بلوک سبک aac سیپورکس می باشد و پس از سفارش، بلوک سیپورکس را دریافت خواهید کرد.

امیربهادر امیری گفت:

من موندم اصن دلیلتون برای گذاشتن این پست چیه ؟
نویسنده نوشته تفاوت های هبلکس و سیپورکس ، همه نوع شباهتی نوشته ، حتی توی تیتر های تفاوت هم شباهت نوشته ولی یه دونه فرقشون رو ننوشته

جناب امیری به خدمت شما برسانم که بلوک سیپورکس همان بلوک هبلکس می باشد تنها تفاوت این دو بلوک در برند آن می باشد این مقاله برای دوستانی هست که بارها با ما تماس گرفتن که این دو بلوک چه فرقی باهم دارند، با دقت این محتوا را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.